loading...

بازدید : 384
پنجشنبه 28 آبان 1399 زمان : 2:37

شیر توپی دو سر دنده داخل جزو دسته شیر توپی‌های پلیمری می‌باشد. داخل این شیر یک گوی هست که وظیفه قطع و وصل کردن جریان سیال را به عهده دارد. با چرخش 90 درجه دسته باز و بسته میگردد. سرعت عملکرد اینگونه شیرها بالاست و برای سیالاتی که نیاز به تغییر حالت سریع از حالت بسته و یا باز را دارند بهترین گزینه می‌باشد .از نظر افت فشار این شیزها یکی از شیرهای با افت فشار ناچیز محسوب می‌شود. مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش هستند؛تحمل فشار کاری تا 10 بار را داراست. شیر‌ها توپی ممکن است دوراهه.سه راهه و چند راهه باشد

گوساله و بره عزیز
بازدید : 409
پنجشنبه 28 آبان 1399 زمان : 2:37

شیر توپی سه راهی انشعاب از جانب جزو دسته شیر توپی‌های پلیمری می‌باشد. داخل این شیر یک گوی هست که وظیفه قطع و وصل کردن جریان سیال را به عهده دارد. با چرخش 90 درجه دسته باز و بسته میگردد. سرعت عملکرد اینگونه شیرها بالاست و برای سیالاتی که نیاز به تغییر حالت سریع از حالت بسته و یا باز را دارند بهترین گزینه می‌باشد .از نظر افت فشار این شیزها یکی از شیرهای با افت فشار ناچیز محسوب می‌شود. مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش هستند؛تحمل فشار کاری تا 10 بار را داراست. شیر‌ها توپی ممکن است دوراهه.سه راهه و چند راهه باشد

شیر توپی دو سر دنده داخل
بازدید : 387
دوشنبه 25 آبان 1399 زمان : 1:38

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات صفحه نصب رادیاتوری 500 میلیمتر می‌باشد.

خدا چشم را فقط برای دیدن نیافرید
بازدید : 311
دوشنبه 25 آبان 1399 زمان : 1:38

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات شابلون لوله سفید می‌باشد.

صفحه نصب رادیاتوری 500 میلیمتر
بازدید : 364
جمعه 22 آبان 1399 زمان : 2:37

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات درپوش رزوه دار پایه بلند آبی می‌باشد.

8 بازسازی شاهکار کاملاً ناموفق که تقریباً باعث می شود ناامیدانه گریه کنید
بازدید : 390
جمعه 22 آبان 1399 زمان : 2:37

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات درپوش رزوه دار پایه بلند قرمز می‌باشد.

درپوش رزوه دار پایه بلند آبی
بازدید : 372
جمعه 22 آبان 1399 زمان : 2:37

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات درپوش رزوه دار پایه کوتاه اورینگ دار سفید می‌باشد.

درپوش رزوه دار پایه بلند قرمز
بازدید : 399
شنبه 16 آبان 1399 زمان : 6:37

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات بالا تنه شیر فلکه سفید می‌باشد.

زیرسازی سقف کاذب لوور چوب پلاست
بازدید : 308
شنبه 16 آبان 1399 زمان : 6:37

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات پایین تنه شیر فلکه سفید می‌باشد.

بالا تنه شیر فلکه سفید
بازدید : 321
شنبه 16 آبان 1399 زمان : 6:37

لوله‌های پلی پروپیلن یا pp (لوله پلاستیکی آب) جایگزین مناسبی برای لوله‌های فلزی رزوه دار شده است . با استفاده از دستگاه فیوژن یا همان اتو راکتی معمولی قابل جوش دادن به اتصالات می‌باشد. و عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی می‌باشد. به صورتی که در این لوله‌ها حرکت سیالات بدون صدا می‌باشد . اتصالات پلی پروپیلن هم برای تغییر جهت سیال و یا انشعاب گرفتن استفاده می‌شود که یکی از این اتصالات شیر فلکه کامل سفید می‌باشد.

پایین تنه شیر فلکه سفید

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی